Dec 16, 2008

love story haha



poyo je aku nie enn , kata away tp x .
sbnanye aku on kt bertam pkai wifi .
so disbbkn aku terlmpau xcited nk cite ape jd arini
td aku gi golf club , monthly routine apak dan mama aku .
den xpe laa enn , nk blik tuh , de laa jmpe satu rombongan dak poli penang kot .
pstu da satu mamat nie , hnsem mcm nk meninggal ,
pstu aku usha xusha je ngn die
den die da ms bas , die duk pndang2 aku ,
aku bwat xseda je laa
ye laa kn , tau xkn jmpe die da ,
kirenye xhurt terok sgt aa kn ,

pstu kiterang family pegi laa kiosk ,
my dad nye kedai laa ,
pstu tibe2 aku nmpk bas poli penang yg aku nmpk td
blurr agi tau wktu tuhh ,
den aku kn bwk laptop
gi aa kt meje , pstu angkt2 je kepala ,
its HIM ! hahahahaha !
freakkkkk !
die usha2 mcm td lahh , tp wktu tuh lgi teserlah laa , sbb dkt .
aku pn sprti biase , wat nmpk xnmpk ;p
tp still usha laa , hahaha
pstu dorang nk blik da,
die lalu tepi aku ,
guess wht ?! die kasik no tepon dia kt aku !!!
HAHAHAHAHAHAHAHAH !
immmm innnn heaaaaveeeeennnnnnnn =p
pstu die msk bas , die lambai2 smbil wat icon 'telefon saye ye'
den aku senyum je
teross aku cite kt akak aku kt ym
hahaha
dia merestukn hbungan kami, alhamdulillah
HHAHAHAHAHAHA !!!



3 comments:

Cahaya Mata Abdullah said...

salam

hek3..

nih cinta yg keberapa ni sha ??
huk3..

Kucing Serius. said...

hahahahaaaaaaa xDDDDD

GLORYecha™ said...

ain ; tah laa haha


herel ; pa gelak2 ?! haha