Jan 2, 2009

azaaaam alakazammm =)




sume blog yg aku terokai , sume tulis psl azam .
so xbley aa klau aku pn ta tulis enn
sy , nurul aishah bt mohammad ingin menyenaraikn (ade ke prkataan ni? =.= ) azam2 sy pd taun ni ;

1) lebey menumpukn perhatian lam pelajaran di sekolah
- ya , aku mmg suka maen di sekolah , lebey2 dlm class physics and math . ampon cekgu , tp cekgu aja xbestt :D . tp ! taun ni , aku nk tmpukn dlm class 101% kerana usaha aku dan usha usaha cekgu aku akn menentukn keputusan SPM aku ! yeahh !

2) lebey rajin mengulang kaji dirumah
- thn lps mmg kuraaaang sgt aku ulangkaji kt umah . tah laa , godaan makhluk setan pling seksi suka laa gnggu aku ! tv lahh , intenet laa , lagu lahh
buku2 aku byk yg blum dirasmikn . jahil jahil =.=

3) mengurangkan sms
- bleh ke ? adoi :p

4) mengurangkn flirt2 kpd jantina berlawanan . hhaha
- tobat tobat

5) kurangkn internet !
- paham2 sndiri okeh . xmau dah chat2 byk2 , mespes2, facebook, fs , tagged . etc...

6) meningkatkn amal ibadat
- itu paling penting . umo ku da pnjg dan harus meningktnye smpai tingkat yg teratas ! waha, xphm !

cukop laa tuh , kang byk2 xtercapai dek akal
daaAA:D



; salah satu azam aku :)


No comments: