Apr 22, 2009

pulang sudaaa~



heyaa. just came back frm kursus pngawas (baru ke?? lama da kot)
hehh, sorry xupdate blog. yalahh, update pn cpa nk baca kn
okehh disebabkn jari sgt rajin menaip diatas keyboard smpai xigt krangan rumusan dan esei bi blum dilksanakn. hehh, hidup HARUS LEPAK! haiyohh haiyoh

16/4/09 :


kul 3.50 slamat tiba di hotel pnorama. disebabkn terlalu LEPAK, aku smpai dgn slambernye pda jam itu pdhal spttnya check in kul 3. haha LEPAK sungguh.
after itu (ngeh3) suma2 bdk2 bajet bju biru itew msklah dlm dewan di situw (ayat gedik bdk2 nk up) .
so, dorg bgi laa ckp ape yg ptt kn
pstu dorang ksik bilik.
mmg berharap laa nk dpt bilik sama2 geng bas skolah tp yg hadooo
dengan bangganya, sy echaa the bubble ;p adalah ketua bilik bgi bilik 513 yg harus menjaga juniornya. tepuk tngan please T_T
TAPI ! bkn aku saja yg kna jd ketua bilik, rakan2 dri 4bdk biru pn adalah ketua bilik ! haha. okehh, xpyh tepuk tgn kt dorang.
lps bgi2 bilik tuh, suma pn ke bilik msing2. ya, aku msih perlukn tepukan dri kalian kerana bilik aku terletak di tmpt pling terpencil dri org lain. tp tidak mengapa, kita harus LEPAKKK
msk didlm bilik, msing2 jakun melihat bilik itu yg mempunyai water heater. (TAKKK, AKU JA X JAKUN SBB KT UMH AKU PN ADA )
jdi, sebagai ketua bilik yg baik, aku telah menempah katil yg sngt empuk dan meninggalkn anak2 didiknya tidur di tilam bawah (SILA TEPUK ) xde lahh, aku xsekejam ituww! aku tnya dulu dorg nk tdo bwk ke ats. 3 org tido ats, 3org tido bwh.kn ok tuhhh ;')

mlm tuh ape jd ek ? hooo lupa, aku tidoq wktu ceramah mlm tuh. cant recall. :) (buat muka suci bleyy! ~!@#$%^^&*())

17/4/09 :

bgun kul 5.30am slps daya usaha anak2 didik mengejut aku. haha. tidaakk. aku bgun sendiri okehh. slps mandi hape sume, aku ke dewan utk solah subuh berjemaah. smbil dok tenyeh2 mata, kakiku melangkah ke dewan dan menyangka aku pling awl. rupanya sangkaan ku meleset apabila semua org da ada dlm dewan. haha. dan aku asyik melihat jejaka berbaju melayu pink yg sgt hotstuff ituhh <3 haha xD
stelah selesai solat subuh dan sjadah, ade kuliah subuh. ya, aku xtido krana control cungg sbb xde langsir mengasingkn laki dan pmpuan. hahaha.
slps ituw, ade senaman pagi . dan aku berjaya kena denda kerana terlewat ke sana. semua salah junior2 aku ASDFGH
slps itu, ade ceramah DAN tido lagi. syabas .

ohhh ! terlupa ! aku ditempatkn di kumpulan 6 yg terdiri daripd junior dan senior aku. yaa, terasa muda :D

pd mlm itu lak, ade persmbhan kmpulan.
dan kumpulan aku pling sedih skali, haha. xpyh pnjg2 kn cerita
wat malu 7 kturunan ja
pstu da sesi xpuas ati ape tahh.
dan aku kna sembur ngn kakak senior.
siyes aku sedih , xtipuu
bnda bukan salah aku, tp aku kna jgk
lps abeh ja mlm tuh, aku tros keluar dewan, mnangis kuat2.
cikgu2 ngn teman2 dtg pjuk blik, thnks :')
aku nangis smpai kul 5pagi
(nk tau cerita pnuh, ym aku)

18/4/09:

hari baru dimulakn dgn mata bengkak2 mcm mata sotong. ohh tidak, mata aku lagi bengkak + merah.
syok nk blik !
mls laa nk cite pe yg jadi
da pnutup je
pstu sblm balik, g mkn tgh hari
gi mkn ngn senior2 laki , dorg mmg beshh
sibukk je tnye 'adik echa ok?'hehe
dan jejaka hotstuff itu pn ada <3 :)

dah lahh xlarat da nk tulis2
ada wktu aku hupdet lagi
baiiiii ;)



No comments: