Jul 23, 2009

deleting memory.




mari kita tenung2kn.
ramai rakan di myspace kata aku nangiss
biaaa btull??
satu cacian yg xberasas hehe
YA kbenaran nya mmg begitu

aku sgt down hari itu
dgn bmcm2 mslah negara.
aku xkuat.
aku xkuat.
*skali lagi. AKU XKUAT.

menangis tnpa pngetahuan sesiapa.
mama pn tatau
ALI SHARIATI LAGI LAA TATAU

hmphhh. knapa jd dkt aku.
aku xbuat salah pn.

satu hari.
smasa rehat.
aku tiada teman utk pegi brehat.
ya. kwn2 jahat.
aku ke bilik mama ku.
dan mamaku suruh mkn biskut.
mama mulakn penyiasatan.
aku pn mula mnangis.
menangis sekuat2 hati.

aku cerita dri A-Z
dan mama pn knl sapa yg aku cerita.
"bknnya kwn baik ka?"
aku pn jwb "prangai dia mcm setan, suka kutuk org"
*maafkn aku. aku hilang kwalan wktu tuhh
mama tnya lagi "apa yg dorang buat?"
aku pn ceritala satu persatu.
dan mama pn kata "klau dorang kata lagi, pnggil mama. mama nk tepon mak bapak dorg terus.
*mama check kputusan 5st
"kputusan xhebat mana pn, igt pndai sgt"

pstu mama pn start laa sesi kaunseling kpd aku
alhmdulillah aku smakin baik.
aku gembira skrg.
hidup prlu diteruskn.
senyuuuummmm=)

3 comments:

Cahaya Mata Abdullah said...

Salam..

well..
u always have ur bff here..

ak doakan ko sentiasa ceria dan berbahagia.. jgn lupe Allah swt sentiasa memerhatikan kita yea sahabatku.. ^^
uhibbukifillah ^^
[ ana syg anti kerana Allah swt ]

:)

Anonymous said...

sayanggg , kuatkan lahh semangat you okay ? we all have our ups and downs. biar la depa tu mmg harem kejadah sikit muka tk malu kata kt org. padahal diri tk sedaq muka mcm Michael Jackson ( fuhh dasat dasat xD )

apa2 pun , life has a meaning to it. And you have me always :)

I love you si comel. Be happy :D

p/s : Tk habaq pun tau dh kot ni sapa :D

xxxx

GLORYecha™ said...

awww. my 2 lovely friends here :)
always being my biggest comforts.
i lovee youu bff(s) <3

ain: thnkss weyhh. :)


Larissa: danggg babyyy hehe. thnkss sygg lalisaaa <3 :)