Aug 13, 2009

kenapa manusia tidak pernah puas?

hari ini biarlah saya berpuitis sedikit.
mgkin disebabkan baru lps buat rumusan bm (haha wtf)
*serius laa weyyy

ini semua berlaku di persekitaran. contoh yg lebih mudah, diri aku.

salah ke kalau aku dilahirkan sebagai anak seorg yg berkuasa di sekolah?
Allah maha adil, Dia yg tentukan aku ni anak sapa. yg korang xpuas hati kenapa? sikit2 "boleh laa ang anak pk hem, nk buat prangai pn xpa"
bodo laa, aku buat salah mak aku tau dulu, hari report card pn aku xbleh smbunyi mcm ampa kn.
lps tuh kalau ada pape yg mak aku tau, suma tuding jari kt aku, mcm aku mngadu ja pasal hmpa.
pastu suka amik kesempatan psl kelebihan aku. hotak hmpa, ajak aku buat salah pstu dgn skali aku2 kena. katok pala baru tau =|

sifat dengki mendengki. admit je laa. aku pn xperfect. korang pn x kn? klau da pikir hebat tuh xleh kata pa laa kn. segak cantik comel style kn? aku ni nk ada ape, bdk bajet baru nk up. hmpa da up kn, terkenal, pndai bergaya smpai pkai sluar track pn nmpk hot. xleh kata pa laa kn.
pikir sndiri laa, hmpa ada perasaan. srupa aku xdak prasaan. aku ni pn manusia jgk. tp xpa laa, bdk pndai mana bleh kwn ngn bdk bodoh. *diam

haihh xbleh kata pa dahhhh. duniaa dunia. may Allah bless us. amin.

No comments: