Jan 4, 2010

the girl i called BFF n partner in crime

first meet? im surely can recall all my memories with her
my friends told me that ada girl ni nmpk kerek dgn tudung pndek bla bla bla pndh tunku.
me like mana?! then i saw her, very cute n innocent face smiling around :)
nak tego tapi hotstuff sgt sbb everywhere semua asyik ckp psl dia, so i mcm xnk la org ckp i hoii minah bajet nk kawan ngn bdk matsalleh. i sedar diri T_T

i think after 1week she had transfered dari mhsuri dtg tnku, i sitted besides her (im prefect that time so suka hati aku la nk duduk mana haha)
me started to say hello to her, n DIA TAK SOMBONG LA!
i enjoyed talking with her n contact her via friendster (but now she deleted her account) eventhough she not in same class with me.

day after day, kami mkin rapat n makinnn rapat after dia jugak seorg pengawas! yipeeeee!
we enjoyed gossiping together, eating n minum milo kotak pagi2!
pagi2 siap pegi skola bkn ada benda lain, yg ada dlm otak "ehhh2 awek da smpai belum??"
dtg sekolah lewat then xnk masuk assembly. how noty we are hihi
yela msk asembly asyik kena pndang atas bwh ja dgn doraemon. haha









she was my trueeeeee friend.
precious memories, indeed.
3folders of our photos together in my laptop. hehe.
i hope our friendship will never end, larissa zimmerer.
ily awekkk :)

2 comments:

suhsh said...

Awekkkkkkkkkkk !:'(((((((( OMYGODDDD I DA NANGESSSS NIII :'((((( Awekkk , your the best i've ever had. My very one and only best friend. I loveeeeee youuuuuuuuu awekkkkkk ! :'(((

Kucing Serius. said...

eh eh.
haii XDD