May 9, 2013

Class of 2013


Tak sangka dari 2010 belajar and now 2013 dah habis. How come gua boleh survive belajar sana?! Haha. But the thing is.....
Alhamdulillah, officially habis diploma, and dean list for final semester. :)

HUUUUGEEEEE THANKS to my bishfinnss, roommates and especially classmates since semester 1 till semester 6. We gone through many bittersweet memories and I will always remember that :)

and also me wanna say thanks to MYSELF for being strong through upsidedown, asyik sakit ja lepas masuk jengka ni haha and for being emotionally stronger than other girls in the world. Thank you MYSELF *self-pat*

Malas nak tulis cam emo emo ni haha gua sedia gambar je okay.

 My dorkiest, craziest bishhfing I've ever had. Always stick around me, pergi kelas dengan dia, dekat kelas duduk dengan dia bla bla. Bishfingg! Sambung degree dekat UK ingat pesan I okay. LOVE YOU!


Classmates:
  semester 1.

Semester 6. 

Same people, different semester. Haha dari sem 1 asyik tengok muka dorang je. Thanks for the bittersweet memories guys. Hopefully time degree sama tempat :)

 Groupmate untuk semua subjects. Haha. ME, Intan, Farah, and Atik :)

MY FAV AMONG THE FAV GIRLSSSS :*

Seriously, kalau gua tak jumpa makhluk2 di atas ni, rasanya dah lama berhenti belajar. Dorang la yang push gua suruh study and jangan malas. Haha. Manusia di atas la yang tak habis2 Bubble Bubble hari hari. Dekat rumah sapa nak panggil gua Bubble? HAHAHA. And manusia di atas ni laa jugak gua gelak gila babss hari hari. Dah duduk umah ni sumpah rindu diorang. :( ME MISHHHH YOU GUYS SO MUCH

No comments: