Apr 19, 2010

Gelis Gelis is My Middle Name





cess banyak betul middle name aku
skjp bubble la, rawrr la, kuki monster la =.=
yea aku suka rasa geli smpai naik bulu roma tuh
pada gmba2 pelik

*smua pikir gmba pelik apaa


aippp! bkn gmba pelik tuuu! biasa dia! nk kene ni
gamba pelik yg bercirikn pelik
paham?no?

aku xsuka betul tgk gmba2 structure dalaman badan manusia n the cell ofcourse
sbb tu agaknye aku xsuka dan xscore bio.
BETUL. lagi2 klau blood circulation system pnya structure.
perghhh meremang bulu romaaa, pastu siap mnggeletar badan2. jerit tu mmg xyah tnya ahh.
msti korg mcm ekeleh minah ni gmba tu pn takot, xde mnde nye. tapi btol aku xbleh tgk T__T



*tayang gmba blood circulation ni dgn harapan esok nk updet blog spaya post ni duk kt older post T__T
dan sengaja amik gmba kecik supaya mengelakkn "jauh di mata dekat dihati" hwaaaaa.


dan ini ade satu gmba baru yg menggelios kn aku





sumpah aku xtau asl aku gelis tgk kotak tanaman yg bersusun ala batik tu. *angkat kening
kthxbai !


No comments: