Apr 25, 2010

TAG TAG TAG!

okay,tipu.
tag di kopi pes dari abg kandung iaitu ali serati
tag ni dlm bahasa melayu, yeayy (:

1. Bekas kekasih saya adalah :
cookie monster. aipp jgn tnya lebih2

2. Saya sedang mendengar :
B.o.B - nothing on you

3. Mungkin saya patut :
offline dan tidurrr


4. Saya suka :
tidur (tidur lagi)-.-

5. Sahabat-sahabat baik saya :
smua comel2 belaka ^^

6. Saya tak faham :
kenapa harus jadi begini

7. Saya kehilangan :
w910i (ceh nmpk sgt amik kt blog ali)

8. Ramai yang kata :
result ipta klua 1mei ni, btol ke?

9. Makna nama saya :
cahaya kehidupan

10. Cinta itu adalah :
love. love is cinta -jwpan ali

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bergembira dgn hidupnya. whatever

12. Saya akan cuba :
bertenang n chill sudey!!!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
FOREVER21 (tiba2 teringat beg f21 wrna kuning)

14. Telefon bimbit saya :
iPhone

15. Bila saya terjaga dari tidur :
terus berlari turun. jgn tya psaipa

16. Saya paling meluat bila :
org tlmpau bzbody! come on get a life n privacy!

17. Pesta/Parti adalah :
sesuatu yang tak pernah dicuba (jwapan ali,AGAIN)

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
hmmm hmmm tah.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
14? =)

20. Hari ini :
kau datang riang tersenyum buatku senang bla bla~

21. Malam ini saya akan :
UPDATE BLOG!!

22. Esok saya akan :
ke kfc

23. Saya betul-betul inginkan :
mnjadi interior designer in future :(

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
shittt! ada jerawat baru! hahahh

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
rumah

26. Makanan barat atau Jepun :
baratzz

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang.tatoot klau gelap

28. Makanan Segera adalah :
mee sedapppp~ semua sukaaaa. TETIBA PERUT BUNYI*

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
byeee

30. Siapa yang anda mahu TAG?
nobody nobody but YOU

No comments: