Dec 31, 2012

A-YOOOOOO


Hai all! I'm still at home and tak rasa nak balik Uni pon. Kehkehkeh.

 Lemme introduce to you me cutie niece. Rasanya kt facebook or twitter pun aku tak post kot. Tetiba rasa nak share hihi. My super adorable Elisse. But I called her Elih or Akekeh (time bebi dia suka buat bunyi macam tu)


 why Elih no more play with kakak (eh aunty) ?! Dulu 'aunty' ni lah teman Elih time tido or time mummy awak tu makan :/


HEYY ELIHHH LOOK AT ME! AUNTY IZ MADDDD 

Elih is adorable baby actually but masa tgh snap gamba tu she throw tantrum because dia mengantuk. Salah aunty nye sebab kacau dia tidur. Hiks cowi 

 
 Elih with me mummy. Her tok mama. Super cutesss


Elisse's bonus picture. Ini time gua pegi tidur umah dia sbb pegi concert BB. Super cuteeee :*


Okay bye!

No comments: